keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Kiista-kapula olikin kiista-levy

Vielä alle 4m tapettia ja alhaalla nämä päivittäin katsottavat seinät ovat tapetoitu:)
Se on iso juttu mulle, kun olen niitä levyruuveja nyt useamman vuoden laskenut.
Tästä aukeaa ihan uusi luovuuden kausi;)
Eilen keittiötä tapetoidessa poistettiin jääkaapin ja kaapiston välistä levy. Levy on vaivannut mua ja se on ollut mielestäni ruma. Olen pyytänyt levyn poistoa jo monta, monta kertaa.  Se on häirinnyt mun silmää, koska se ikäänkuin roikkui tyhjässä ja lokeroi jääkaapin niin, että sen päälle jäi tyhjä kolo.
Aina siihen on ollut hyvä syy, miksei sitä voi poistaa. Ja keskustelut siitä yhdestä levystä päättyi lähes kerta toisensa jälkeen mökötykseen. 
Nyt ei kuitenkaan ollut syitä, vaikkei sitä mielellään nytkään irroitettu.
Vaikutus oli tosi iso:) 

Jopa mies myönsi, että parempi ilman levyä - niin on...mitä mä sanoin;)
Nyt lähden verotoimistoon!?!  a'la 5v. Sain henkilökohtaisen kutsun. Toimiston tunnistaa ovessa roikkuvasta Hello Kittysta ja aika kovaa soivasta Robinista. 
....olen melko varma, että verotäti tanssii ja bilettää, kolinasta päättelen...;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista:)